3. února 2012

Muffini

Moji milí čtenáři, chtěla bych Vám představit můj víkendový projekt, který jsem pojmenovala "Muffini"! Jelikož nemám troubu zvolila jsem, jako pečící surovinu plst. Doufám, že se Vám budou líbit a mimochodem nemají žádné kalorie :)

Budu ráda za každý Váš feedback a nezapomeňte mi napsat "Jaký chutná Vám?".

Hezký víkend
Martinna

8 komentářů:

  1. so sweeite..very very nice..:)
    xoxo
    a_c'est moi
    lamodeouicestmoi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny! Jsou v pokojiku? Nechces uz se pridat na Fler? Mam to do pokojiku daleko:/
    Ten treti je nejheci, nebo mozna ten prvni anebo ten posledni!

    OdpovědětVymazat
  3. hezoučké a najdu tady taky fotky tvích koček, co jsi mi o nich vyprávěla? zrovna nedávno jsem scháněla nějakou brož na šaty do tanečních
    Šárka K.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji holky, jsem ráda! V Pokojíku zatím nejsou " horká novinka" . O Fléru jsem přemýšlela, bych to měla už pořešit. I osobní odběr je možný ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Šáry mrkni na prosinec 2011 měl by tam být příspěvek. Pár jich je ještě v Pokojíku! Papa

    OdpovědětVymazat